WAAROM KAN IK NIET INSCHRIJVEN BIJ GOOGLE IN ANDROID SMARTPHONE?

Het hebben van een Google-account is erg handig. U kunt er gemakkelijk duizenden foto's, video's (maar tot een limiet) en documenten op opslaan, zonder dat u bang hoeft te zijn dat ze worden gewist. Het is ook heel eenvoudig om een account op Google te openen en deze te autoriseren. Maar het probleem doet zich voor wanneer uw account niet kan inloggen op een Android-mobiele telefoon. Aangezien er tegenwoordig miljoenen androïden en Google-gebruikers zijn, wordt het lastig voor hen om niet tegelijkertijd van beide services te kunnen profiteren.

Bent u hier op zoek naar een oplossing voor hetzelfde probleem, dan bent u hier absoluut aan het goede adres! Onze technische ondersteuning van Google heeft een aantal oplossingen bedacht, zodat u nooit meer met hetzelfde probleem te maken krijgt.

UPDATE & REBOOT

Het is belangrijk om uw mobiele telefoon van tijd tot tijd bij te werken om niet alleen functies op te nemen, maar ook patches en fixes voor de bug. U kunt uw apparaat updaten door deze procedure te volgen:

  1. Ga naar Instellingen -> Apps.
  2. Scroll naar beneden op het tabblad Alles en tik op Google.
  3. Klik op de knop Force Stop.
  4. Wis de cache.
  5. Start uw mobiele telefoon opnieuw op.
Als u problemen ondervindt bij het volgen van de bovenstaande procedure, kunt u gerust bellen met ons Google-hulplijnnummer. We zullen tijdige en passende oplossingen bieden voor al uw technische fouten.

VERWIJDER PLAYSTORE-UPDATES

U kunt ook proberen de Play Store-updates te verwijderen. Open Instellingen -> Toepassingen -> Google Play Store. Hiermee keert het terug naar de laatste versie. Het enige dat u hoeft te doen, is na enige tijd opnieuw inloggen.

VERWIJDER JE ACCOUNT

Soms kan een inlogprobleem tijdens het bijwerken van de Play Store deze fout veroorzaken. Wanneer zoiets gebeurt, is het eerste dat u moet doen, Open Instellingen -> Accounts en synchronisatie -> Verwijder uw account hier. Zodra u klaar bent met deze procedure, voegt u uw account opnieuw toe en volgt u de onderstaande procedure.

  1. Ga naar Instellingen -> Accounts -> Google.
  2. Kies uw e-mailadres en klik op Alles synchroniseren.
Keer terug naar Play Store en controleer of het verificatie foutbericht nog steeds verschijnt. Als dit het geval is, bel dan ons Google-klantenservicenummer. We nemen zo snel mogelijk contact met u op met de beste oplossingen!

CONTROLEER HET GEGEVENSGEBRUIK

Als je een sterke internetver binding hebt en alle andere programma's werken er prima op, wil dat niet zeggen dat de Play Store er ook toegang toe heeft. U kunt uw internettoegang beheren door:
  1. Open instellingen.
  2. Klik op Programma's beheren.
  3. Zoek naar Play Store en Play-services.
Zorg ervoor dat het toegang heeft tot internet op zowel mobiele data als Wi-Fi op uw smartphone. Herhaal dezelfde procedure ook voor Play Services. Als u nog meer twijfels heeft, kunt u op elk gewenst moment contact opnemen met onze Google-klantenservice.

U kunt dit doen via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning. We garanderen dat u niet ontevreden zult zijn over onze diensten en bij ons terugkomen voor ondersteuning.

We kijken ernaar uit om al uw accountgerelateerde technische problemen op te lossen!

We bieden ook servicegerelateerde Instagram Klantenservice


Comments

Popular posts from this blog

HOE MAAKT U GOOGLE UW STANDAARD ZOEKMACHINE OP CHROME?

SYNCHRONISEERT GOOGLE DRIVE UW BESTANDEN EN MAPPEN NIET?